"fyllan visar oss vägen"

Sjukt skönt att jag fick träffa Petra.Vi gick en riktigt lång
powerwalk,och snackade om galna minnen.Jag tror att den
vildaste tiden av mitt liv har helt klart varit med den bruden.
(okej Sonja du tar också priset!).Jag måste ärligt säga att jag
en gång under den tiden hon har bott i Karis har vi varit hemma
hos henne under en helg och det inte har slutat med utgång.Vi
har haft förfester,fester,efterfester.Vi har ramlat in i bastun efter
fester för att sätta oss ner och skratta högt åt någonting som ingen
förstår.Vi har suttit dagen efter och fyllt i varandras minnesluckor.
Vi har lagat nattmat efter nattmat.Inga detaljer.
Som jag citerade till Janso idag:
"Fyllan visar oss vägen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0