Frågor

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Helt slutkörd,sängen skriker efter mej
Favoritgodis: Har aldrig faktist tyckt om godis,men när jag var mindre älskade jag Haribo nappar.
Är det nått du inte äter: Färsk mango (dock älskar jag mangoglas osv.)
Kläder just nu: En överstor t-shirt, och svarta byxor
Musik just nu: Amanda Fondell-All This Way
Vad sa du senast: "Sonja känner mej allt för bra"
Sommarplaner: Resa,kanske köra på en till partyresa med S.
Fisk eller badkruka: Älskar havet och sjöar,för att inte tala om det turkosa vattnet med korallrev som
finns allt för långt borta. Men ogillar verkligen simhallar.
Saft eller alkohol: Mjölk, kolsyra,iste och drinkar.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Favoritväder: Shorts och bikini väder. Fast på stugan är det hur mysigt som helst att mysa framför
brasan en kväll då det störtregnar och blixtrar där ute.
Om du skulle vara fast på en öde ö,3 saker att ta med: Bikini, en båt, bensin
Spelar du något instrument: En gång i tiden trodde jag att jag kunde spela gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Vi kan säga att mitt hat för väckarklockor bara växer
Sparare eller slösare: Nu för tillfället existerar inga gränser
Kommer du ihåg din första kärlek: Det är klart
Bio eller promenad: Promenad, hand i hand med den man tycker om vid havet
Är du kittlig: Det finns inte många som är så kittliga som jag.
Stjärntecken: Tvilling
Största svaghet: Svårt att lita på männiksor
Om du fick välja en ,vad skulle du välja: Osynlig (tänk att kunna spionera utan att någon ser)
Vad vill du jobba med: Med att hjälpa människor
Är du rädd för blod: Nejdå
Saltar du maten: Nej
Gillar du att sjunga: Det bästa jag vet,men jag har då inte fötts med en sångröst.
Gungar på stolen: Alltid vid rätt tillfälle
Stökigt eller städigt: Ordet städigt sjunger i mina öron
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har redan en piercing i naveln och tre i öronen.
Det räcker bra för mig. Fast mitt stjärntecken skulle sitta skitsnyggt på vristen.
Hur skall killen se ut: Lång, bruna ögon, framhävande kindben, öga för stil.
Ett klädesplagg: Min röda kavaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0