Alex C feat Y-ass - Sweetest ass in the world


Resultatet av min shopping blev allt annat än vad jag hade förväntat mig,
hittade totalt noll svarta shorts fast jag sprang runt halva stan.Istället
kom jag hem med det som finns på fotot.Har fått veckans motion
med Milla,fötterna känns som kokt spagetti kan jag säga er efter
alla timmars sökande.Men nu har man nånting att ha på sig på
onsdagen då vi ska fira min söta Sonja och dra ut till krogen.
Och om en sekund kallar jordgubbarna på mig,Ciao.

Kommentarer
Postat av: ida

tack gulle! nää jag har ba stått bakom linsen på min egna kamera

2010-07-27 @ 12:51:11
URL: http://idamn.blogg.se/
Postat av: minna

no vanligtvis hjälper det, men vi har en ny dator så kan inte ladda ny musik till ippen för man kan synkronisera den bara till en dator :) och alla låtar är på gamla så om jag gör det till nya så försvinner alla gamla, och vi har inte ännu heller fått överflyttat dem till nya datorn.. trevligt med en sommar utan ny musik :) NOT... du vet inte hur sur jag är på mamma :(

2010-07-29 @ 07:47:37
URL: http://minnass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0