00.28

Tyst för att inte uppge någon större händelse i mitt liv,
för att inte väcka någon tillfällig uppmärksamhet viskade
jag brevets ord baklänges. Bara för att höra vokalerna bildas
i munnen på mig, för att känna att jag lever för stunden. Jag
låg på golvet bara för att känna de kalla marmorskivornas
linjer tala om för mig att jag nuddade marken. Vilken frustrerande
känsla man får av ringsignaler som upprepar sig för femtioelfte gången.
Jag tror inte på lögner, jag hånler åt dig för den du är. Svär för att jag
slösade tid på att stå och grubbla i timmar för att komma till slutsats noll.

Kommentarer
Postat av: sara

så fint sötis !

2010-01-23 @ 11:29:12
URL: http://jordgubbscocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0