Så länge jag står på egna fötter är väll jag rätt okej


Igår var det kaffe först med Rajala och efter det Sandström(Ellen x2 då alltså).Det blev
en snabb släktmiddag på kvällen,och därefter smet jag iväg mot Runebergsgatan till Alex
med några brudar.När vi ansåg att det var dags för dansandet drog vi till partybox och
rörde oss med musiken i flera timmar.Natten slutade med att vi fixade efterfest hos Ellen
och fick knappa två timmars sömn.Men nu skall hjärndöda jag lägga klackarna i väskan,och
förbereda mej tills Enni plockar upp mej så att vi skall kunna fira att hon fyller 20 med middag
och utgång. (kommer väll att slockna av trötthet på dansgolvet,men det är okej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0