Undergång och övergång




Nåjaah så har det inte uppdaterats på en tid igen. Den här veckan
är full av allt,inte för att jag klagar för den är perfekt. Igår träffade
jag Ellen och Milla i stan och sökte efter en klänning vi aldrig hittade, men kul
hade vi ändå. På helgen ska jag dra mej till Petra för att lära mej åka slalom,
goodluck här före dansen i skolan, får väl vara extra aktsam så jag inte
lyckas bryta benen av mej. Och på lördagen ska det firas så att det smäller
18-årsdag,men måste vänta ännu till sommaren på min. Baaalllt..


Kommentarer
Postat av: ida

de blir nog båten över för mej o jossan:D ses på lörda!

2010-02-10 @ 17:06:36
URL: http://idamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0