Jag mår bra nu.

Det är bara så att min motivation till att blogga har legat på noll hela
veckan.Men nu kanske jag kör igång igen. På fredagen stod jag
och lagade sushi till farfars 75-årsfest.
På lördagen firade vi min farfar,mycket fin tillställning,med fina tal och
musik.
Därefter smet jag iväg för att möta upp Milla för att sedan gå till Sabbe.
Jag har verkligen saknat alla brudar som var där igår kväll. Fysjutton
vi hade roligt,plus att vi fick se Sabbe sjunga,höhö. Senare blev det även
en sväng till Motellet för lite dans.
Och så är det söndag,enligt ansiktsboken sov jag förbi snöstormen idag.
Nu så tänker jag dricka min frappuccino,och ladda ner ny musik.Har hittat
massor med bra för högtalarna.Ni får höra senare.Shalom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0