Blood,Tears and Gold- Hurts

Nej jag har inte fotat detta framför ratten,jag skall snart ut och köra.Idag
har jag suttit två timmar på ett möte under jobbet,och sedan tog jag en
sväng via Iso Omena.
Det var någon som frågade var jag jobbar ,och om
jag trivs där. Alltså jag jobbar på ett daghem i Esbo heltid nu under mitt
mellanår.Jag trivs verkligen där eftersom jag får sammarbeta med
specialbarnträdgårslärare,en talterapeut och med en ergoterapeut och
får på så sätt en inblick i denna yrkesbransch.Det hjälper mig med att bestämma
vad jag skall börja studera sen nästa år,eftersom jag alltid har varit intresserad
av att få jobba med människor.Plus att jag på måndagskvällar även drar
redskapsgymnastik för barn. Barn är verkligen helt underbara kan jag säga er,
och att få hjälpa människor känns mycket fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0