Saknar så jävla mycket


Saknar Roms fina gator,Sangrian på kvällarna,frutti di mare pastan,och självklart att bara
gå omkring och njuta av staden.Så fräckt att M. flyttade dit några år.
+ att glassen där var skitgod.


Egypten var helt toppen,korallerna var otroligt fina,kvällarna var mysiga,båtturen
ut på de bästa snorklingsplatserna var grym och solbrännan var väll också i form då.

Jaa Mauritsius då som besöktes år tvåtusenåtta var kanske den bästa södern
resan jag varit med om.Mysiga kvällar,god mat,all inclusive,sköldpaddor,palmer,
vita sandstränder m.m

Förra sommarn så var jag en vecka i Turkiet,resultatet var den bästa solbrännan
ever(nog för jag inte gjorde mycket annat än vakta barnen vid poolen). Detta var
rena lyx resan,verkligen. Fem stjärnigt hotell med allt vad man behöver på en semester.
Swimming poolar i mängder och havet fanns där förståss också.Här insåg jag även hur
gott margaritas är.

Och här har vi min senaste trip utomlands,alltså Schweiz såklart.Jag blev faktist förvånad
hur fint det är där,och hur bra utbud på kläder de hade.Rätt stolt är man att en del av släkten
kommer därifrån nu. Dessa resor var förståss inte alla jag varit med om,men så här länge
har jag haft min kamera med mej.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0