Fuckin perfect


Har sökt igenom hela mitt rum efter mitt linsskydd till kameran men tydligen
har det försvunnit.Så blir inte så hemskt mycket foton nu tills jag äntligen hittar
det.Hittills har min dag gått ut på skolan,tråkigt men sant.Smet undan sista lektionen
då det skulle ha varit simning,har alltid haft något emot simhallar fast jag inte har en
blekaste aning varför (jag älskar nog att simma i havet,vatten är inte problemet)!
Ikväll ska jag dra över till Enni en sväng för att kolla film.

Kommentarer
Postat av: minna

alltså jag har klarat av sjukt bra att spara hela hösten, helt påriktit! jag har varit sjukt stolt. men jag vet inte, jag tror det är vinterdepressionen som kommer och man bara vill ha nåt nytt o kiva hela tiden hihi ;)

2010-11-16 @ 19:38:05
URL: http://minnass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0