Citrus Hill - Lemon Tree (Ti-Mo Remix Edit)


Hur jävla trött får man vara,ni skulle bara veta hur trött jag
är på fotot.En vild natt,för mycket drinkar,massa bekanta
ansikten,skratt,precis allt gjorde så att det endå var en mycket
lyckad kväll.Kanske jag lämnar bort några glas nästa gång,men
hur som helst.Nu sticker Sonja igen utomlands men när
den bruden kommer hem smäller det once again.Trötta jag
hittade den randiga halsduken idag,just den jag har sökt efter.
Nu tänker jag dra mitt täcke upp till halsen med en kopp te,och
ta och kolla på filmen Brothers.Vila upp mig till Fredagens festande.

Kommentarer
Postat av: ida

partyanimal

2010-07-30 @ 17:06:56
URL: http://idamn.blogg.se/
Postat av: minna

no ja hoppas verkligen de! :D ja älskar musik like crazy så de ha vari jävla tungt :D men ska fösöka fixa ;) söt bild!<3

2010-07-31 @ 09:57:04
URL: http://minnass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0