dagdrömmarna kommer att bli verkliga.



Alla julklappar är äntligen inköpta,paketerade och väntar på sina ägare,wihuu!
Jag hittade även den fina svarta toppen jag bara måste ha från Zara idag.Denna
söta brud på fotot kom efter vårt yrande på stan hem till mej för att baka pepparkakor,
drägla på bilder från Aiya Napa och kolla på foton från sommarens minnen.Haha vi lyckades
även låsa ut oss med pizzan i ugnen,somtur halvvägs till drumsö efter nyckeln hittade vi ett
sätt för att öpnna dörren(pizzan var rätt hård efter det kan jag berätta).

Kommentarer
Postat av: minna

i know usch ja sku aldri sätta de i min mun!

2010-12-19 @ 08:42:05
URL: http://minnass.webblogg.se/
Postat av: jenny

eller hur? de känns bara jäkla bittert när de här e andra gången ja ha fått ögoninflammation under en månad! sku int orka... Nåmen, vi får hoppas på att de ger efter. Åhh guud ja fick helt galen lust på nybakade pepparkakor av denna bild, yamyam!

2010-12-20 @ 16:47:40
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0