Mina naglar är vinröda


Vilken vecka,mina måsta-göra-uppgifter nuddar snart taket.
Tummen upp för att man ändå fortfarande lever efter all stress.
Fattar seriöst inte hur allt skall fastna i mitt huvud till skrivningarna,
och hur man skall hinna läsa igenom högvis med böcker under en
månad nu.Somtur räddar filmer mig,tänker kolla på Remember me
imorgon,måste medge att jag hann aldrig gå och kolla på den när
den kom ut på bio,men nu är det dags.Jag är även Stolt över att Herr
virus inte har drabbat mig än, han verkar vara populär nuförtiden när
alla ligger hemma.

Kommentarer
Postat av: antonia

Du kan ju skriva en ny hit istället för keshas your love is my drug. men du sjunger the music is my drug. bara lite tips hihhii. :))

2010-08-26 @ 21:32:37
URL: http://dirtyglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0