LMFAO-Yes




Den kvällen firade vi vår fina flicka Sonja,och fyfan vi hade kul.
Först samlades vi hos henne med brudarna(slutade med att vi fick
lite manligt sällskap också)och sen drog vi till stan.Har säkert aldrig
dansat så mycket som jag gjorde i natt på borden,och fötterna känns
once again som tegelstenar.Tequilanighhtt slutar alltid perfekt,men
åtminstone kom jag hela vägen hem och vaknade upp i min egna
underbara säng med huset tomt.Nu ska jag avrunda "kvällen" med en film
och sen försöka sova mycketmycket länge.puss

Kommentarer
Postat av: minna

haha låter extremt bra :D har druckit så mycket nu på senaste tiden, att en night out låter inte tempting!!! vad är felet med mej :DDD men bra att veta, ska nog gå o kolla den :)

ps. kan du tänka dej att skolan börjar om EN VECKA!??!?!?!???! skjut mej

2010-08-09 @ 08:44:17
URL: http://minnass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0